ماجرای تب و اسهال ویروسی داداشی
سلام گل های بابا![]()
بعد از اینکه خیال مون از بابت موضوع ضربه سر راحت شد
حالا درگیر استفراغ و اسهال شدید و بی حالی داداشی شدیم
دکترها می گفتند یک ویروسه که بیشتر بچه ها رو درگیر کرده
جای نگرانی نیست
مایعات باید بخوره و سوپ و ...
مراقب تب بچه باشید
خلاصه سه روز گذشته هم سخت گذشت
چند شب پیش تا صبح تب داشتی و بعدش هم که بیدار شدیم
مادر گفت باید بریم بیمارستان سپیدار
چون آقای دکتر بابا پور صبحها اونجا میره
البته برای بعد از ظهر همون روز هم نوبت گرفته بودیم اما مادر خیلی نگران بود
چون هیچی نمیخوردی و بیحال بودی و تب هم درست کنترل نمیشد
خلاصه ساعت 8 صبح بیمارستان سپیدار بودیم و دکتر حدود ساعت 9:30 آمد
چون مادر به منشی خیلی اصرار کرده بود اولین نفر دکتر ما رو دید
شاید حدود 20-25 دقیقه با آرامش صحبت کرد و داداشی رو خیلی بدقت معاینه کرد
با لبخند همیشگی اش گفت: این بچه سالمه
فقط کمی آب بدنش رو از دست داده که باید جبران بشه و تبش رو هم چک کنید مرتبا
الان که این مطلب رو می نویسم البته تب داداشی کنترل شده و حالش هم بهتره
فقط کمی بی حاله که اون هم درست میشه انشالله
هستی خانم مادر پدر، رایان آقا داداش فادر![]()