تولد 12 سالگیت مبارک گل بابا

25 فروردین تولد هستی خانم

25 فروردین تولد هستی خانم

25 فروردین تولد هستی خانم

25 فروردین تولد هستی خانم

تولد هستی خانم

25 فروردین تولد هستی خانم

25 فروردین تولد هستی خانم مبارک

سلام مادر پدر

 

هستی خانم

روز 25 فروردین 1390 روزی خاص، به یادماندنی و فراموش نشدنی برای ماست.

روزی که تو بدنیا آمدی

خوشحال شدیم

من و مادر، پدر و مادر شدیم

به لطف حضور تو در این دنیا

حالا اما 11 سال از آن زمان میگذره و ... تو

وارد سال دوازدهم از زندگیت شدی، عزیز دل ما شدی و هستی و خواهی ماند

تولدت هزار بار مبارک است

یادم میاد روز تولدت سال 1390 هم روز پنجشنبه بود

امسال هم 25 فروردین سالروز تولدت روز پنجشنبه افتاده و این را به فال نیک می گیریم

 

امسال برای تولدت خاله آذین و دایی آرش هم بودند

خوش گذشت به ما

از درگاه خداوند خوبی ها برایت شادمانی، تندرستی و فرجام زیبا آرزو میکنم، عزیز پدر

مادر پدر، قلب پدر...

خیلی دوستت دارم

تولدت مبارک

در ادامه چند تا عکس از جشن تولدت ...

هستی خانم قلب پدر، هستی خانم مادر پدر

 

شهرکرد-بازفت 9 فروردین 1401

شهرکرد-بازفت 9 فروردین 1401

شهرکرد-بازفت 9 فروردین 1401

شهرکرد-بازفت 9 فروردین 1401

شهرکرد-بازفت 9 فروردین 1401

برگشت از اصفهان

سلام گلهای بابا

برای برگشت از اصفهان از مسیر ایذه برنگشتیم.

از مسیر شهرکرد- بازُفت برگشتیم.

هستی خانم خیلی دوست داشت برف ببینه آخه تا اون روز برف ندیده بود.

چون آقا و خانم علیزاده هم همراه مون بودند پیشنهاد شد که از این مسیر که برای خودمون هم جدید بود برگردیم اهواز.

توی راه می تونستیم خانم و آقای علیزاده رو هم برسونیم اندیکا.

مسیر بسیار کوهستانی و متنوع بود.

هوا هم سرد بود.

خیلی رفتیم تا بالاخره به برف ها رسیدیم کوه چِری.

اصلا این حجم از برف برای ما خارج از باور و تصور بود.

برف تا کنار جاده بود در خیلی از مناطق.

من و شما دو تا گل بابا برف بازی کردیم.

هستی خانم خیلی هیجان زده بود و داداشی هم که اصلا متعجب از این پدیده عجیبو سفید و سرد.

خلاصه عکس گرفتیم و بازی کردیم و سُرسُره بازی و ...

به آقا و خانم علیزاده هم خیلی خوش گذشت.

بعد از برفها به بازفت رسیدیم و بعدش شیمبار و بعدش ساعت حدود 6 بعد از ظهر رسیدیم اندیکا.

آقا و خانم علیزاده را به اون روستاشون رسوندیم. حدود نیم ساعتی هم نشستیم و بعدش  ساعت حدود 7 به سمت اهواز حرکت کردیم.

حدود ساعت 10 رسیدیم خونه.

خسته بودیم اما خوش گذشت.

شیر سفید (پژومون رو میگم) هم توی مسیر الحمدلله عالی بود.

اولین مسافرت خارج از استان با پژومون بود.

خیلی خوش گذشت.

انشالله سفرهای بعدی در آینده نزدیک.

در ادامه عکس های سفر در مسیر بازگشت.

هستی خانم مادر پدر ... رایان آقا کاکای پدر

مسیر رفت به اصفهان 2 فروردین 1401

مسیر رفت به اصفهان 2 فروردین 1401

روستای توریستی ابیانه- 8 فروردین 1401

قلعه گوگد گلپایگان- 8 فروردین 1401

شهر بازی اصفهان 5 فروردین 1401

پارک ناژوان- 4 فروردین 1401

بین ایذه و دهدز 2 فروردین 1401

سال نو مبارک

سلام گلهای بابا

سال نو مبارک

این اولین مطلبی است که توی سال جدید و قرن جدید 1401 براتون می نویسم.

 

سال نو مبارک باشه بر همه مردم جهان، ایران و ما

امیدوارم همون سالی باشه که آرزوش رو داشتیم

 

دوستتون دارم از صمیم قلب

پدر رضا

دیدنی های اصفهان

سلام گل های بابا

ما در اصفهان از جاهای زیادی دیدن کردیم از جمله:

- پارک ناژوان (که شامل باغ پرندگان، خزندگان، آکواریوم و شهر بازی)

- پارک صفه

- میدان نقش جهان

- شهر بازی خارج شهر اصفهان

- شهر گلپایگان (شامل قلعه گوگد، سد کوچره و باغ مادر)

شهر کاشان (باغ و حمام فین) که البته باغ فین بدلیل ازدحام مهمانان نوروزی تعطیل بود.

 

اصفهان قشنگ بود و پر از مهمان های نوروزی

خوش گذشت

سال نو و سفر اصفهان

سلام دوباره گل های بابا

 

ما سال نو رو با سفر شروع کردیم 

اون هم به اصفهان

هتل رزرو کردیم چهار باغ عباسی هتل پارس

از سوم تا شش فروردین

اما دوم راه افتادیم

تفریحی رفتیم

همه جا می ایستادیم و عکس می گرفتیم

از مسیر ایذه رفتیم

طبیعت خیلی قشنگ و سرسبز و هوا البته کمی سرد

اما تجربه خیلی خوبی بود برای همه ما مخصوصا داداشی که تا حالا مسافرت اینطوری نرفته بود

شب رو توی اقامتگاه فرهنگیان لردگان خوابیدیم

یک سوییت بزرگ و گرم

خیلی خوب بود

حتی برنامه عصر جدید رو هم دیدیم

 و روز بعدش حدود ساعت 11 اقامتگاه رو به سمت اصفهان ترک کردیم.

حدود ساعت 4 بعد از ظهر رسیدیم هتل

تا وسایل مون رو گذاشتیم بلافاصله رفتیم پارک ناژوان

میخواستیم این سفر برای شما دو تا باشه بیشتر

تفریح و پارک و شهر بازی

ادامه خاطرات اصفهان رو در یادداشت بعدی میگم

 

دوستتون دارم، بابا رضا