سلام گلهای بابا

هستی خانم بعد از عید خیلی خوب درس خوند و زحمت کشید

خیلی وقتها تو فکر بود و به درسهاش و سختی هاش فکر میکرد

من اما بر اساس تجربه خودم همیشه می گفتم: بابا جان انشالله امتحانات تموم میشه و مطمئنم با تلاشی که داری شاگرد اول میشی

هستی خانم اما می گفت: بابا درسها سخته. اما باز هم دست از تلاش برنمی داشت.

چند روز پیش هستی خانم رو برای کلاس هفتم یعنی دبیرستان ثبت نام کردیم دبیرستان شایستگان مثل 6 سال گذشته با این تفاوت که اینبار دخترم دبیرستانیه

خدا رو شکر

فقط مونده بود نتیجه امتحانات نوبت دوم

هستی خانم نگران نتیجه بعضی از امتحاناتش بود

فکر میکرد ممکنه نمراتش اونطور که دلش میخواد نباشه

دیشب نمرات رو توی سایت اعلام کردند

یادم میاد حدود ساعت 1 شب بود و رفته بودم توی رختخواب که بخوابم

هستی خانم با سرعت و خوشحالی پرید رو تخت و گفت: بابا بابا کارنامم

کارنامه رو دیدم. خیلی خوشحال شدم. خستگی ام رفت نمیدونم کجا رفت

همه دروس خیلی خوب بودند و این یعنی آجی شاگرد اول شد

این نتیجه مهم و این افتخار بزرگ رو به دختر نازم تبریک میگم

انشالله که داداشی هم از تو الگو بگیره همیشه شاگرد اول، منظم و مرتب

در ادامه، کارنامه کل درسی سال ششم هستی خانم

هستی خانم شاگرد اول شدنت مبارک، بابا جون

انشالله همیشه موفق و شاد باشی گل بابا

هستی خانم قلی پدر ... هستی خانم مادر پدر