مدرسه فوتبال خمیسی
سلام گلهای بابا![]()
دیروز با یک مربی دیگه به نام آقای خمیسی صحبت کردم که مدیر مدرسه فوتبال خمیسی هست
گفت پسر شما سنش فعلا کمه اما من گفتم علاقه داره
بگذارید بیاد ببینید چطوره
رفتیم اونجا نزدیک شرکت لوله سازی بود
سانس ساعت 11:00-9 شب
زمین چمن مصنوعی و کلی کودک و نوجوان شاید حدود 50-40 نفر کوچیک و بزرگ
خلاصه رفتیم گفت: الان خیلی شلوغه باید یک سانس زودتر بیاریش یعنی ساعت 9:30-8
چون هم خلوت تره و هم بچه های همسن و سالش بیشتره.
خلاصه قرار شد دوشنبه ساعت 8 بریم پیش مربی
اما داداشی همونجا بازی کرد دوباره
توپ پیدا کردیم و بازی کردیم خیلی خوش گذشت
بعدش هم رفتیم یک پارک محله ای کنار زمین چمن مصنوعی و تا حدود 12 شب بازی کرد داداشی
وقتی رسیدیم خونه حسابی خسته شده بود و زود خوابی
اما طبق معمول ازم تشکر کرد و گفت: بابا خیلی دوستم دارم. ممنون که منو ردی فوتبال
در ادامه چند تا عکس از داداشی در مدرسه فوتبال خمیسی
هستی خانم مادر پدر ... رایان آقا قلب پدر![]()